Subscribe Us

Monday 27 April 2015

Mumuscarves

Hello Scarves Lovers!!!

Harini aku nak share sikit pasal my favourite scarves. Nama diberi ialah MUMUSCARVES. Kalau
tak silap aku Mumuscarves ni ialah ilham pereka fesyen terkenal, iaitu Ashhannas.

Mumuscarves ni memang cantik. Aku dah beli and try pakai. Memang aku suka. Mumuscarves ni
pakai material High Quality Italian Premium Dull Satin. Memang lain dari yang lain. Aku ni sebenarnya tak berapa gemar kain satin, tapi mumu memang best lahh. Jom tengok gambar Mumuscarves kat bawah ni :)








Haa. Camne? Cantik kan. Mumuscarves ada banyak lagi koleksi cantik2 macam ni. Kalau korang suka, boleh la pergi melawat link dekat bawah ni. Mana tahu ada yang berkenan. Boleh la beli satu untuk kawin ke, bridesmaid ke, konvo ke, tunang ke or untuk pakai ke kelas/office.







Dan untuk pengetahuan korang, Mumuscarves juga digaya kan oleh  pelakon Mia Ahmad dalam cerita Hati Perempuan. Ala cite yang pukul 7 kt tv3 tu. Korang kan suka tengok drama. Betul tak? Haha.


Mia Ahmad donning Mumuscarves

Ok la.. Itu same entry kali ini. Jump lagi korang. Have a nice day. :)



4 comments:

izzeyda said...

cantik tudung tu.. thanks sudi singgah ke blog saya.. saya dah follow awak ya..

Ungu_Violet said...

thank you. salam penal :)

miss eimanhikmah said...

ye ke..dh lama follow kt insta mumu ni, br perasan..hikhik

Ungu_Violet said...

haah Mia Ahmad ni pakai tudung mumu. cantik kann. suka tudung ni

Eid

Happy Eid Everyone. It's been a while since I posted in this blog. Wishing everyone eid mubarak.

Popular Posts

Advertisement

Main Ad