Subscribe Us

Friday 29 May 2015

Ramadhan Is Coming

Bismillahirrahmanirrahim.

Lama dah tak tulis dalam blog ni. Berbelas hari la jugak. Life has been busy lately. Busy kerr? *Tangan kat bahu, mata kat atas*

Btw, kita sekarang pun dah berada di penghujung bulan Mei. So, June is coming. It means, Ramadan is getting nearer. Alhamdulillah. Semoga kita semua di panjangkan umur supaya di beri peluang untuk berjumpa dengan Ramadhan lagi. Insyaallah 1 Ramadhan jatuh pada 18 Jun 2015 kalau tak silap la. Means, ade la dalam 21 hari lagi.

Jadi menjelang Ramadhan ni kene la buat persiapan diri jugak. Ini peringatan untuk aku juga, takde la nak cakap kat orang pun. Insyaallah mungkin boleh jadi manfaat bersama. Betul tak?


Antara persediaan menghadapi ramadhan.
Credit : Foto Dacha

Bulan Ramadhan ni ialah bulan rahmat yang penuh dengan keberkatan, kemuliaan dan keistimewaan. Antaranya ialah Malam Lailatul Qadar. Insyaallah, dengan kedatangan bulan Ramadhan nanti, sama2 la kita mengambil kesempatan untuk mengabdikan diri kepada Allah. Semoga kita terus di beri kesempatan untuk bertemu dengan Ramadhan. Semoga kita semua terus menjadi hamba yang taat pada perintah dan suruhan-Nya. Insyaallah. 

Jumpa Lagi. Assalamualaikum. 

No comments:

Eid

Happy Eid Everyone. It's been a while since I posted in this blog. Wishing everyone eid mubarak.

Popular Posts

Advertisement

Main Ad