Subscribe Us

Sunday 28 June 2015

Lambaian Kaabah







Insyaallah, dalam masa beberapa hari lagi, saya dan keluarga akan berangkat ke Tanah Suci Mekah. Syukur, syukur, syukur Ya Allah. Alhamdulillah, Allah kabulkan permintaan saya ini.





Dulu sentiasa terfikir bila la dapat menjejakkan kaki ke Mekah. Yelah duit takde kan. Tapi sebenarnya, bukan masalah duit tetapi belum masa nya lagi untuk ke Mekah. Bile dah tiba masanya, insyaallah Allah akan jemput kita menjadi tetamu-Nya.

Saya sangat teruja sebab inilah pertama kali bakal menjejakkan kaki ke bumi yang penuh barakah. Banyak yang nak didoakan di sana nanti. Harap2 semua nya berjalan lancar. 

Saya memohon kepada semua doakan semoga urusan ibadah umrah kami sekeluarga berjalan lancar di sana. Doakan ibadah kami diterima oleh Allah. Semoga di ampunkan dosa dosa dan menjadi insan yang lebih baik di masa akan datang. 



لَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْكَ لَا شَرِيكَ لَكَ لَبَّيْكَ إِنَّ الْحَمْدَ وَالنِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلْكَ لَا شَرِيكَ لَكَ

I am present, O Allah, I am present, there is no partner unto You. I am present. Definitely praise and glory is yours (for You). The Kingdom is also Yours. There is no partner for You

No comments:

Eid

Happy Eid Everyone. It's been a while since I posted in this blog. Wishing everyone eid mubarak.

Popular Posts

Advertisement

Main Ad