Subscribe Us

Thursday 5 January 2017

Allah tests me, because He loves me.




Azam tahun baru ni, tak nak sedih sedih lagi dah. Tapi, entah la. Berat nya rasa ujian dari Allah ni.
Mungkin bagi orang lain, biasa je. Tapi orang yang menghadapi nya ni. Yes, nak compare dengan orang lain, apalah sangat ujian hidup aku ni. Tapi, aku tak kuat.

Kadang kadang bila tengok kehidupan orang lain, tipula aku tk cemburu. Kenapa aku tak boleh jadi macam dieorang. Semua yang aku buat, semua tak menjadi. Pelik, kat mana silap nya. Tertanya tanya apa yang silap sampai begini sekali diuji.

Semoga aku terus kuat menghadapi ujian dari Allah. Sesungguhnya pasti ada ganjaran yang menanti.




No comments:

Eid

Happy Eid Everyone. It's been a while since I posted in this blog. Wishing everyone eid mubarak.

Popular Posts

Advertisement

Main Ad